09 Травня 2024 р. 12:22

Педагогині Палацу Надія Лохоня та Ольга Лодатко презентували власні напрацювання упровадження STEM-освіти під час воркшопу «STEM на уроці: практика впровадження»

З метою залучення дітей до дослідницької діяльності педагоги урізноманітнюють способи навчальної взаємодії та надають пріоритет інноваційним форматам занять. 7 травня 2024 року педагогині Палацу дітей та юнацтва Надія Лохоня та Ольга Лодатко презентували власні напрацювання упровадження STEM-освіти на заняттях позашкільної освіти в межах міського проєкту «Упровадження елементів STEM-освіти: від теорії до практики» (консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради Алла Кучерова). Під час воркшопу «STEM на уроці: практика впровадження» розглянуто теоретичні аспекти STEM-уроків: етапи підготовки та проведення, форми проведення, чек-лист самоаналізу STEM-уроку.

На заході освітяни не тільки отримали знання, але й поповнили педагогічний кейс новими думками та ідеями.

#ПДЮ_90