Спорт

Шахи

Розклад

Початкова група 1 рік навчання

  • понеділок: 14:00 – 16:00
  • середа: 14:00 – 16:00
  • неділя: 12:00 – 14:00

Основна група 2 рік навчання

  • понеділок: 16:00 – 18:00
  • четвер: 14:00 – 16:00
  • неділя: 14:00 – 16:00

Основна група 3 рік навчання

  • середа: 16:00 – 18:00
  • четвер: 16:00 – 18:00
  • неділя: 16:00 – 18:00

Сергій Олександрович Полєсський

керівник гуртка, КМС з шахів, Міжнародний арбітр з шахів

У шаховому гуртку кожен зможе вивчити головні моменти шахової майстерності, а також розвинути логічне мислення і здатність швидко приймати рішення, навчитись долати поразки та аналізувати помилки з прагненням до здобуття досвіду, бути уважним і дисциплінованим.

Шаховий гурток існує у Сумському Палаці дітей та юнацтва з 1993 року. До 2006 року гуртком керував Олександр Микитович Прилепський, а з 2006 ним керує Сергій Олександрович Полєсський.

Гурток зорієнтований на дітей віком від 6 до 12 років та працює за програмою фізкультурно-спортивного напряму.

Навчальна програма гуртка початкового та основного рівнів передбачає 3 роки навчання:

  • 1-й рік – початковий рівень – 6 год. на тиждень;
  • 2-й рік – основний рівень – 6 год. на тиждень;
  • 3-й рік – основний рівень – 6 год. на тиждень.

На першому році навчання діти отримують знання про історію походження шахів, опановують елементарні основи шахової гри, вивчають шахові нотації, отримують досвід участі в любительських зустрічах, міських змаганнях і турнірах.

Під час навчання за основним рівнем передбачена спеціальна підготовка вихованців: ознайомлення з творчістю видатних шахістів, засвоєння основних знань, умінь і навичок розіграшу шахової партії на всіх її стадіях, формування навичок аналізу, опанування принципів складання дебютного репертуару, поглиблення знань про складні шахові закінчення, залучення до практичної гри та участі у різноманітних змаганнях.

Головна мета спортивної підготовки вихованців – досягнення успіхів у змаганнях різного ступеня (клуб, місто, область, Україна). В основі програми – концентричний метод навчання, що дозволяє через певний час повертатися до розглянутих тем на поглибленій основі.