Відбулися заняття з пісочного релаксу для педагогів Палацу: “Sand Play – можливість спілкування зі світом та собою”
Протягом 2-х місяців (березень-квітень) у межах проєкту “Простір для педагогічної творчості “RelaxHab” для педагогів закладу” було проведено заняття з пісочного релаксу: “Sand Play – можливість спілкування зі світом та собою”.
Методика Sand Play – це цілий напрямок у психотерапії, що має свою захопливу історію! Коріння пісочної терапії сягає початку XX століття. Її засновницею вважається швейцарська юнгіанська аналітикиня Дора Калфф. Натхненням для неї стали спостереження за дитячими іграми з піском, а також ідеї дитячої психотерапевтки Маргарет Ловенфельд, яка використовувала так званий “Світовий метод” (World Technique), де діти створювали мініатюрні світи на тацях із піском. Сьогодні Sand Play є визнаною та ефективною методикою, яка допомагає:
- знизити рівень стресу та тривожності (маніпуляції з піском мають заспокійливий ефект);
- активізувати внутрішні ресурси (пісочні композиції допомагають знайти власні сили для подолання труднощів);
- розвинути творчість та інтуїцію (створення пісочних картин стимулює уяву);
- покращити саморозуміння та усвідомлення емоцій (символи, що виникають у піску, можуть відображати глибинні переживання);
- налагодити контакт із несвідомим (пісочна гра стає мостом між свідомим та несвідомим).
Педагоги відзначили, що методика Sand Play допомогла знизити рівень стресу та емоційної напруги, які є невід’ємною частиною нашої щоденної роботи; відчули покращення емоційного стану, з’явилося більше спокою та внутрішньої гармонії. Робота з піском активізувала творчість та уяву, дозволила по-новому поглянути на звичні речі та знайти нестандартні рішення. З’явилося відчуття звільнення від рутини та натхнення. Особливо цінним виявився досвід глибшого самопізнання. Створюючи пісочні композиції, педагоги мали можливість краще зрозуміти свої почуття та переживання, іноді навіть ті, що були приховані. Це сприяло підвищенню самосвідомості та впевненості. Заняття стали не лише інструментом релаксації, а й можливістю для спілкування зі своїм внутрішнім “Я”, пошуку відповідей на важливі питання та відновлення емоційних ресурсів.
Щиро дякуємо за цей цінний та новий досвід практичному психологу Олені Олександрівні Осюхіній та методисту Надії Валентинівні Лохоні! Їхній професіоналізм та підтримка зробили ці заняття незабутніми та дійсно корисними для нашого педагогічного колективу.