Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Мистецтво
Спів

Вокально-хорова студія “Голос-ОК”

Реєстрація в гурток

Розклад

Група 1 

  • середа: 00:00 – 00:00
  • субота: 00:00 – 00:00

Лариса Михайлівна Ільченко

керівник гуртка

Маргарита Іванівна Падалка

акомпаніатор гуртка

Вокально-хорова студія “Голос-ОК” художньо-естетичного напряму, об’єднала любов’ю до вокального мистецтва більше ніж 50 дітей та підлітків.

Гурток зорієнтований на дітей віком від 5 до 15 років та працює за програмою художньо-естетичного напряму.

Навчальна програма гуртка початкового, основного, вищого навчальних рівнів передбачає 7 років навчання:

  • 1-й рік – початковий рівень – 2 год. на тиждень;
  • 2-й рік – початковий рівень – 4 год. на тиждень;
  • 3-й рік – основний рівень – 4 год. на тиждень;
  • 4-й рік – основний рівень – 4 год. на тиждень;
  • 5-й рік – основний рівень – 4 год. на тиждень;
  • 6-й рік – вищий рівень – 6 год. тиждень;
  • 7-й рік – вищий рівень – 6 год. на тиждень.

Мета гуртка: виховання гармонійної особистості засобами музичного мистецтва, зокрема вокально-хорового співу, який сприяє формуванню музично-творчого розвитку дітей. Програма гуртка націлена на формування ключових компетентностей, зокрема на: опанування та розвиток вокально-хорових навичок сольного, ансамблевого та хорового співу та музично-творчого потенціалу дітей, оволодіння певним обсягом музичних знань та основами музичної грамоти; розвиток власного, емоційно-почуттєвого виконання музичного твору в поєднанні з музично-ритмічними рухами; виховання дитини з розумінням своєї національної ідентичності завдяки пізнанню українського мистецтва в контексті світового, шанобливе ставлення до народних традицій рідного краю, власної культури й надбань інших культур.

Основні напрямки роботи в початковому рівні: формування у дітей співацької культури; опанування первинних вокальних умінь та навичок (правил співу, співацької постави, дихання, диригентських жестів); розвиток музикального слуху та почуття ритму; ознайомлення з елементарними поняттями музичної грамоти; удосконалення навичок та засвоєння навчального матеріалу (численних розспівок і поспівок, пальчикових ігор, скоромовок та мелодій, вивчених музичних творів в поєднанні з музично-ритмічними рухами), інсценування та рольове виконання пісенного матеріалу, прослуховування та аналіз нескладних музичних творів, музичні ігри.

Основні напрямки роботи в основному рівні: подальше вивчення і формування вокально-хорових навичок (звукоутворення, дихання, артикуляція, чітка вимова тексту, робота над чистотою виконання двоголосся з елементами триголосся) із застосуванням вокальних вправ та музичних творів; сольфеджування простих мелодій, спів по нотах нескладних прикладів; розвиток гармонійного, мелодійного,  внутрішнього слуху, відчуття ритму; розвиток сценічного руху в поєднанні з вокальним твором; прослуховування й аналіз музичних творів нескладних за музичною формою; виховання сценічної культури.

Основні напрямки роботи у вищому рівні: ознайомлення з правилами охорони співацького голосу; удосконалення навичок вокально-хорового співу та вокальної техніки, враховуючи досвід, набутий у початковому й основному рівнях; розвиток гармонійного слуху у творах “а capella” та найкращих зразках народної та класичної вокальної спадщини; триголосне виконання творів; сольфеджування, удосконалення навичок індивідуального, ансамблевого та хорового співу; спів за нотним записом, використовуючи хорові партитури; розвиток творчого мислення; емоційне виконання творів, удосконалення сценічної майстерності й музично-ритмічного руху до них; поглиблення знань з елементарної теорії музики.