Група 1
Лариса Михайлівна Ільченко
керівник гуртка
Маргарита Іванівна Падалка
акомпаніатор гуртка
Вокально-хорова студія “Голос-ОК” художньо-естетичного напряму, об’єднала любов’ю до вокального мистецтва більше ніж 50 дітей та підлітків.
Гурток зорієнтований на дітей віком від 5 до 15 років та працює за програмою художньо-естетичного напряму.
Навчальна програма гуртка початкового, основного, вищого навчальних рівнів передбачає 7 років навчання:
Мета гуртка: виховання гармонійної особистості засобами музичного мистецтва, зокрема вокально-хорового співу, який сприяє формуванню музично-творчого розвитку дітей. Програма гуртка націлена на формування ключових компетентностей, зокрема на: опанування та розвиток вокально-хорових навичок сольного, ансамблевого та хорового співу та музично-творчого потенціалу дітей, оволодіння певним обсягом музичних знань та основами музичної грамоти; розвиток власного, емоційно-почуттєвого виконання музичного твору в поєднанні з музично-ритмічними рухами; виховання дитини з розумінням своєї національної ідентичності завдяки пізнанню українського мистецтва в контексті світового, шанобливе ставлення до народних традицій рідного краю, власної культури й надбань інших культур.
Основні напрямки роботи в основному рівні: подальше вивчення і формування вокально-хорових навичок (звукоутворення, дихання, артикуляція, чітка вимова тексту, робота над чистотою виконання двоголосся з елементами триголосся) із застосуванням вокальних вправ та музичних творів; сольфеджування простих мелодій, спів по нотах нескладних прикладів; розвиток гармонійного, мелодійного, внутрішнього слуху, відчуття ритму; розвиток сценічного руху в поєднанні з вокальним твором; прослуховування й аналіз музичних творів нескладних за музичною формою; виховання сценічної культури.
Основні напрямки роботи у вищому рівні: ознайомлення з правилами охорони співацького голосу; удосконалення навичок вокально-хорового співу та вокальної техніки, враховуючи досвід, набутий у початковому й основному рівнях; розвиток гармонійного слуху у творах “а capella” та найкращих зразках народної та класичної вокальної спадщини; триголосне виконання творів; сольфеджування, удосконалення навичок індивідуального, ансамблевого та хорового співу; спів за нотним записом, використовуючи хорові партитури; розвиток творчого мислення; емоційне виконання творів, удосконалення сценічної майстерності й музично-ритмічного руху до них; поглиблення знань з елементарної теорії музики.